Vragen over bestellen

Hieronder staan de meest gestelde vragen over het bestellen van producten. Kun je hier geen antwoord vinden op jouw vraag, neem dan contact met ons op.

  1. Bestelling plaatsen:
    • Een bestelling plaats je door het product in het winkelmandje te leggen. Zodra je klaar bent met winkelen klik je op het winkelmandje (rechts in beeld) om de bestelling af te ronden.
  2. Bestelling wijzigen of annuleren:
    • Zolang je nog niet heeft betaald kun je de bestelling nog wijzigen. Na plaatsing van de bestelling kun je u niet meer wijzigen of annuleren. Toch niet tevreden? Kijk voor meer informatie bij de vragen over ruilen en retourneren.
  3. Bevestiging per e-mail:
    • Direct na het bestellen ontvang je per e-mail een opdrachtbevestiging. Heb je deze mail niet ontvangen? Misschien is de mail in de ongewenste mail/spam terecht gekomen. Kun je de e-mail ook daar niet vinden, neem dan contact met ons op.
  4. Status van uw bestelling:
    • Direct na het bestellen ontvang je per e-mail een opdrachtbevestiging. In de opdrachtbevestiging staan de door jouw bestelde producten, de verwachte leverdatum en bedrag dat je hebt betaald. Heb je geen e-mailbevestiging ontvangen, controleer dan de ongewenste map/spam. Vind je hier ook niets over jouw bestelling, neem dan contact met ons op